Zapraszamy na webinarium podatkowe dla osób zawodowo zajmujących się transakcjami M&A. Webinarium zostało przygotowane z myślą o praktykach dobrze orientujących się w przebiegu transakcji M&A, ale nie tylko dla osób związanych z podatkami.
Na webinarium przedstawimy:
- zmiany w przepisach podatkowych, które mogą wpłynąć na opłacalność ekonomiczną transakcji lub obowiązki zw. z raportowaniem (ostatni kwartał);
- zmiany w orzecznictwie i podejściu organów podatkowych, które mogą mieć wpływ na ocenę ryzyka związanego z transakcjami (ostatni kwartał);
- dobre praktyki związane z podatkowymi aspektami transakcji i integracją z targetem po akwizycji;
- główne parametry polis podatkowych oraz proces ich plasowania;
- zakres pokrycia oraz rodzaje ryzyk podatkowych, które mogą zostać objęte ubezpieczeniem – ogólne zasady oraz przykłady ubezpieczonych ryzyk (tzw. case studies).
Powyższe zagadnienia zostaną przedstawione praktycznym językiem na konkretnych przykładach. Przewidujemy możliwość zadawania pytań.
Zaproszenie kierujemy do osób zawodowo zajmujących się transakcjami M&A.
Data: 27 marca 2024
Czas trwania: 10:30-11:30
Organizatorzy:
Webinar poprowadzą:
Michał Jagielski – ekspert podatkowy, Co-Head of Tax w Zespole Podatkowym, JDP
Tomasz Głozowski – adwokat, doradca podatkowy, Associate w Zespole Podatkowym, JDP
Kamil Adamski – Senior Client Advisor, PEMA, Transactional Risk Insurance, Marsh Sp. z o.o.
Katarzyna Urbańska – Senior Client Advisor, PEMA, Transactional Risk Insurance, Marsh Sp. z o.o.