Zapraszamy na webinar dotyczący wybranych problemów, z którymi borykają się zamawiający w toku prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Na webinar zapraszamy przedstawicieli instytucji zamawiających zaangażowanych w prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Data: 7 września 2022
Czas trwania: 11:00 – 13:00
Organizatorzy:
- kancelaria JDP
- Izba Gospodarcza Energetyki i Ochrony Środowiska (IGEOS)
- Izba Gospodarcza Gazownictwa (IGG)
Podczas spotkania odpowiemy m. in. na następujące pytania:
- Czy warto korzystać z fakultatywnych przesłanek wykluczenia? (ze szczególnym uwzględnieniem art. 109 ust. 1 pkt 7 Pzp)
- Jak uniknąć wątpliwości w zakresie katalogu żądanych dokumentów?
- Czy referencje wystawione na konsorcjum powinny rodzić wątpliwości? A może analogicznie należy traktować relację wykonawca – podwykonawca?
- Kiedy warto wszcząć procedurę badania rażąco niskiej ceny (pomimo niespełnienia wymogu 30%)?
Webinar poprowadzą:
- Wojciech Merkwa – Radca prawny, Partner
- dr Łukasz Paweł Goniak – Adwokat, Senior Associate