Kancelaria JDP i OIGPM zapraszają na webinar dotyczący konieczności weryfikacji przyjętej procedury kontraktowania, jak również ogólnych warunków umów oraz wzorców umownych.
22 października | godz. 11:00 -12:30
Do udziału w webinarze zapraszamy dyrektorów i pracowników działów serwisowych i obsługi klienta, a także przedstawicieli działów prawnych.
Wszystkie te aspekty, w praktycznym ujęciu będą przedstawione podczas webinaru zorientowanego na przedstawienie przyjaznych biznesowo rozwiązań.
- Zmiany w kodeksie cywilnym oraz ustawie o prawach konsumenta
a) kiedy przedsiębiorca będzie traktowany jak konsument?
b) jaka ochrona będzie przysługiwała takiemu quasi konsumentowi?
c) nowe obowiązki dostawców towarów i usług w stosunku do takich quasi konsumentów
- Przyjęcie optymalnej procedury kontraktowania w celu zminimalizowania ryzyka rozszerzonej odpowiedzialności wobec quasi konsumenta
- Dostosowanie klauzul umownych do najnowszego orzecznictwa – w jaki sposób formułować klauzule umowne, aby były skuteczne?
a) kary umowne
b) odstąpienie od umowy
c) zasady zgłaszania reklamacji
d) ograniczenie odpowiedzialności umownej oraz z tytułu rękojmi
- Zabezpieczenie interesów kontraktowych
a) zastrzeżenie prawa własności
b) zabezpieczenie przed dalszym zbyciem przedmiotów przez nabywcę, w szczególności poprzez zastaw rejestrowy
c) ograniczenie kwestii licencji i innych praw niematerialnych
d) dobrowolne poddanie się egzekucji
- Udział jest bezpłatny.
- Podanie wszystkich wymaganych danych jest warunkiem uczestnictwa w warsztatach.
- Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane.
Webinar poprowadzą:
Barbara Kaczała – Radca prawny w kancelarii JDP
Adam Usiądek – Associate w kancelarii JDP
>> Pobierz zaproszenie <<