Zapraszamy na webinar:
Wpływ specustawy COVID-19 na realizację zamówień publicznych w branży fotowoltaiki
22 maja | godz. 10:00 – 11:30
Utrudnienia w dostawach oraz ograniczenia w przemieszczaniu się osób – to tylko jedne z wielu konsekwencji wprowadzonego stanu epidemii. W trakcie naszego webinarium kierowanego do przedsiębiorstw działających w branży fotowoltaicznej odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania dotyczące realizacji zawartych kontraktów. Skoncentrujemy się na praktycznych aspektach związanych z ograniczeniem ryzyk wynikających z epidemii.
W trakcie webinarium wyjaśnimy:
- W jaki sposób epidemia wpływa na prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego?
- Jak przepisy specustawy przełożyć w praktyce na sytuację wykonawców w relacjach z zamawiającymi?
- Jakie działania powinni podejmować wykonawcy wobec zamawiających publicznych i inwestorów prywatnych?
- Jakie roszczenia mogą przysługiwać wykonawcom wobec zamawiających/ inwestorów w kontekście realizowanych kontraktów?
- Kto będzie ponosił koszty spowolnienia pracy lub przestojów?
- Czy przewidziane terminy wykonania prac i dostaw nadal obowiązują?
Webinarium skierowane jest do:
- Kadry zarządzającej,
- Dyrektorów kontraktów i projektów,
- Prawników wewnętrznych,
- Specjalistów w zakresie Prawa zamówień publicznych,
- Claim managerów.
Udział w webinarze jest bezpłatny.
Webinar poprowadzą:
- Wojciech Merkwa – radca prawny, kieruje Zespołem Prawa Zamówień Publicznych w kancelarii JDP
- Piotr Duma– radca prawny w Zespole Postępowań Sądowych i Arbitrażowych i Zespole Infrastruktury w kancelarii JDP